[cstex] skuska2 cstex mailing list

Pali Rohár pali.rohar at gmail.com
Mon Jul 17 18:07:21 CEST 2017

Po prihlásení emailom a heslom je tam v štvrtej časti štvrtá možnosť:

"Přejete si dostávat příspěvky, které jste sami zaslali do konference?"
"Ne" "Ano"

Prípadne v angličtine sa to zobrazuje ako:

"Receive your own posts to the list?"

Ordinarily, you will get a copy of every message you post to the list.
If you don't want to receive this copy, set this option to No.

"No" "Yes"

Na stránke úplne dole je potom potvrdzovacie tlačidlo "Proveď změny"
resp. v angličtine "Submit My Changes".