[cstex] skuska2 cstex mailing list

Pali Rohár pali.rohar at gmail.com
Mon Jul 17 16:47:52 CEST 2017

Zdravím! Každý člen mailing listu si môže nastaviť či chce alebo nechce
dostávať kópie svojich správ v osobných nastaveniach mailing listu na:
https://lists.felk.cvut.cz/mailman/options/cstex

Podotýkam ešte, že z viacerých pozorovaní tak nejak vyplýva, že gmail
niektorým ľuďom automaticky zahadzuje vlastné poslané kópie. Možno to má
súvis s (vraj antispamovou) technológiu DMARC, ktorá znemožňuje
"rozumným" spôsobom prijímať emaily z mailing listov poslanými ľuďmi,
ktorých emailový poskytovateľ podporuje DMARC.