[cstex] skuska2 cstex mailing list

David Jež Dave.Jez at seznam.cz
Mon Jul 17 16:22:41 CEST 2017

Já si z minulého threadu pamatuji, že mail došel až někdy až někdy, spoždění v řádu hodin.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Zdenek Wagner  zdenek.wagner at gmail.com

Datum: 17. 7. 2017 16:08:21

Předmět: Re: [cstex] skuska2 cstex mailing list

Já mám takový pocit, že list je nastaven tak, že mail dojde všem s výjimkou odesilatele. Já jsem tu předchozí zkoušku dostal.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml

Zdravim vsetkych,

kedze predosly mail z nazvom "skuska cstex mailing list" mi neprisiel do mojej gmailovej schranky, obraciam sa na clenov cstex, ci by mi mohli poradit, ako mozem "liecit" tento problem.

Hladal som stranku, na ktorej by som videl vsetky maily pre cstex, ale

napr. https://lists.felk.cvut.cz/pipermail/cstex/ neobsahuje ziadne maily pre rok 2017

Dakujem za pomoc.

S pozdravom,

Peter Knezel