[cstex] Nacitani stranek z PDF souboru pomoci (pdf/xe)texu?

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Tue Dec 5 12:28:49 CET 2017

On Mon, Dec 04, 2017 at 09:58:20AM +0100, Jiri Demel wrote:
> Dobrý den.
>
> Myslím, že to, co potřebujete, umí LaTeXový balík  pdfpages
> (https://ctan.org/pkg/pdfpages)
> a možná by to i pro plainistu nemuselo být až tak složité ;-)
>
> S přáním hezkého dne
> Jiří Demel

Nezlobte se na mě, ale rozum mi opravdu nebere, kde jste přišel
na to napsat takovýto hulvátský a neomalený příspěvek.
Když píšu, že LaTeX nechci, tak prostě nechci a Vy byste to
měl respektovat! Takto se dostáváte na rovinu Jehovistům
a různým telemarketistům, co lidem vnucují předražené hrnce
nebo nevýhodné tarify a já jsem přesvědčen, že by se takovéto
chování ve společnosti nemělo tolerovat!

(P.S. Jakoby už nebylo dost k zlosti, že když do googlu zadám výslovně
"plain TeX", tak to na mě vyblije odkazy týkající se LaTeXu...)

Petr Tomášek