[cstex] csindex cp1250

Vaclav Vopravil vopravilv at post.cz
Mon Aug 21 15:55:32 CEST 2017

Dobrý den.

Vytvářím rejstřík, asi 550 hesel, a některá hesla nejsou zařazena správně.
Např. slovo "číslo" v souboru *.idx, to je posloupností znaku "\v c\IeC
{\'\i }slo",  je zařazeno před písmeno "a" a pod.. Používám deklaraci
LaTeXu \usepackage[cp1250]{inputenc} \usepackage{czech}.
Našel jsem nejméně dva programy csindex.exe, a překládám pomocí příkazu
"csindex.exe -z CP1250 *.idx", resp. s parametry -d a -h. Prošel jsem i
konferenci, ale uspokojivé řešení jsem nenašel.
Neřešil to tu zde někdo? Používám W7, TeX Live 2016 a latex.exe.

S díky a s pozdravem,
Václav Vopravil