[cstex] kniha TeXbook naruby - da sa este objednat?

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue May 10 10:49:59 CEST 2016

Dobrý den,

děkuji za zájem o knihu. Kniha určitě ve skladech nakladatelství Konvoj
existuje. Pouze nakladatel asi nemá příliš zájem své knihy prodávat. Mě to
také štve, ale nenadělám s tím nic víc než Vy. Váš případ bohužel není
ojedinělý. Na svůj soukromý email takových dotazů dostávám více.

Nezbývá, než kontaktovat pana Hálu tak dlouho, až knihu vydá.

Neznám podrobnosti co se týče smlouvy o finanční podpoře CSTUGu Konvoji.
Ale z vnějšího pohledu soudím, že zřejmě CSTUG náklad Konvoji uhradil, tj.
Konvoj nemá nyní vůbec žádnou motivaci knihu prodat, protože to, co má ve
svém skladu, se neváže na jeho peníze. Možná je vše jinak, nevím.

Zdravím

Petr Olšák