[cstex] číslo strany se sází moc dole

Michal Svatuška dezo.instruments at gmail.com
Thu May 19 12:34:19 CEST 2016

Dobrý den,

píšu dokument v latexu a číslo strany se sázelo moc dole - těsně nad dolním
okrajem strany. Poté, co jsem zvětšil okraje strany (dokument bude součástí dizertace a strany se budou před vazbou ořezávat), číslo strany z pdf souboru
zmizelo zcela a na dvi je vidět, že se dostalo až pod stranu. Zde je moje
preambule:

\documentclass[12pt,a4paper,dvipdfmx]{article}

%\advance\textwidth 6cm
%\advance\oddsidemargin -3cm
%\advance\textheight 6.5cm
%\advance\topmargin -3.5cm
\setlength\textwidth{145mm}
\setlength\textheight{247mm}
\setlength\oddsidemargin{15mm}
\setlength\evensidemargin{15mm}
\setlength\topmargin{0mm}
\setlength\headsep{0mm}
\setlength\headheight{0mm}

\usepackage{graphicx}
\usepackage{amssymb}
\usepackage[czech]{babel}
\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage{color}
\usepackage{capt-of}

%odstavce se budou oddělovat vertikálně volným prostorem bez odsazení prvního
%řádku
\setlength{\parindent}{0pt}
\setlength{\parskip}{5pt plus 2pt minus 1pt}

\def\oC{{{}^\circ\mkern-2mu\rm C}}
\def\B{\penalty1000 }

Překládám:
latex er_summary.tex && dvipdfmx er_summary.dvi

Moc prosím, poraďte mi, jak se to opraví.

Předem děkuji.

Michal