[cstex] dvips

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 18 13:12:15 CET 2016

PDF umí pouze celočíselné rozměry, jednotkou je (v TeXové terminologii) bp.
Přesný rozměr v milimetrech tedy v principu nelze nastavit. Další
zaokrouhlení dělá dvips, ale to záleží na konfiguračním souboru. Já jsem
obvykle ještě přidával parametr -t unknown, kde jsou rozměry nastaveny na
nulu, takže se bere co nejpřesnější hodnota uvedená v parametru -T.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml