[cstex] Fonty

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Mar 1 10:47:45 CET 2016

Dobrý den,

Times a Helvetica nejsou volné fonty, nelze je stáhnout. Jsou to komerční
fonty, které je nutno koupit od Adobe. Existují volné náhrady od URW, ale
daleko kvalitnější jsou ekvivalenty z kolekce TeX Gyre. Fonty TeX Gyre jsem
ovšem s OFS nikdy nepoužíval, takže nevím, zda je vše pro jejich použití
připraveno. Já OFS používám výhradně se Štormovými fonty.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml