[cstex] miktex, vadny csplain

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Jan 28 16:40:34 CET 2016

On Thu, 28 Jan 2016, Anton Surda wrote:

> Dobry den,
>
> prepacte.  Pan Olsak alebo niekto, prosim, nasmerujte ma.
>
> Za stranky p. Olsaka povazujem petr.olsak.net.
> Ale opravu sa mi tam nepodarilo najst.
>
> Z roku 2016 je jedine README.

Jake README konkretne mate na mysli?

> Dakujem AS

Dobry den,

nevim, kam se divate. Ja taky za sve stranky povazuji petr.olsak.net.

V oddile "Public programs and macros" treti odkaz odshora je CSplain.
Na teto strance v pravem okraji je csplain.tar.gz.

Momentalne tento soubor ma datum 2016-01-23 a je to on. Nebyl jsem puvodne
presny, kdyz jsem psal o 24. lednu. Ukazuje se, ze jsem opravu zverejnil
uz 23. ledna.

Zdravim

Petr Olsak