[cstex] Tisk brozurky na 120 %

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jan 18 23:53:32 CET 2016

Dobrý večer,

nemám teď v počítači žádný zdroják, který by šel překládat přes dvi a ps,
takže neoradím úplně přesně. V souboru book.ps musíte najít konec sekce
Setup a do ní napsat (tedy těsně před komentář %Page: 1 1

userdict begin
userdict /bop-hook known {/bop-hook load cvx /saved-bop-hook exch def} if
/bop-hook {1.2 dup scale userdict /saved-bop-hook known {saved-bop-hook}
if} def
end

Pokud se Vám nechce editovat book.ps, ale jste ochoten editovat preambuli
LaTeXového souboru, pak stačí:

\special{! userdict begin
[...]

Doufám, že jsem napsal všechny příkazy správně.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz