[cstex] OT: Asymptote apod. na Mac OS X

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Dec 10 00:13:26 CET 2016

Dobrý den.
Díky za odpověď. Jak jsem již psal, TeXlive 2016 jsem na MacOSX rozchodil bez jakýchkoliv problémů. Opravdu jsem ale netušil, že Asymptote jsou jeho součástí  – je to tak. Když jsem to zkusil spustit, tak vše funguje jak má … neuvěřitelné ☺.
Když si představím, že jsem chtěl asymptote kompilovat z céčkových zdrojáků, tak se nyní chytám za hlavu, že mne to nenapadlo. Bohužel jsem chvíli hledal, ale v informacích o Asymptote o TeXLive zmínka není … (asi pochopitelné) … a dokumentaci k TeX Live, které používám leta letoucí jsem si zatím nepřečetl ☺.
Díky za upozornění na tuto moji základní neznalost a za vyřešení mého problému..

S pozdravem
Jarda Hajtmar