[cstex] OT: Asymptote apod. na Mac OS X

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Dec 9 22:38:31 CET 2016

Dobrý den.
Omlouvám se za další Off Topic, ale nedá mi to opět oslovit tuto báječnou komunitu s prosbou:
Může se mi, prosím, soukromě ozvat nějaký nadšený znalec OS X, který mi je ochoten pomoci s instalací Asymptote popř. dalších podobných věcí?
Jsem začátečník na OS X, podařilo se mi na tomto systému zprovoznit TeXLive, ConTeXt standalone atd… vše mi funguje výborně, nicméně jsem se dostal do potíží s Asymptote, kde je nutné pro instalaci udělat věci, se kterými nemám zkušenost a potřeboval bych tím pádem poradit. V mém širším okolí nikoho, kdo by mi poradil, nemám…

Díky a jsem s pozdravem…
Jarda Hajtmar