[cstex] vlozenie 3D objektu do prezentacie

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Thu Dec 1 10:38:33 CET 2016

zdravim,

robim prednasky z viacrozmernych funkcii a potreboval by som vlozit do
beamra (interaktivne) grafy niektorych dvojrozmernych funkcii tak, aby
sa dali rozne natacat
(jedna z moznosti je vykresli to pomocou manipulate a rozsekat na
obrazky - ale lepsie by to bolo natacat mysou - videl som to kedysi v
nejakej knihe od p.marika, ale on to tusim vkladal z mapple)
pokusal som sa vlozit obrazky z programu mathematica - oni maju nejaky
cdf format - ale nepodarilo sa mi to
este by som mohol teoreticky vkladat obrazky z wxmaxima - ale tie z
matematiky by mi viac vyhovovali

nema niekto skusenosti s takymito objektami a nemohol by mi poradit
dakujem za odpoved

rb