[cstex] OT: Asymptote apod. na Mac OS X

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Dec 9 23:34:54 CET 2016

Já jsem prostě nainstaloval TeX Live (tedy ne MacTeX). Instaloval jsem to
jako normální uživatel do svého ~/texlive/2006, v ~/.profile mám cestu k
binárkám na začátku PATH. Asymptote jsem ještě nepoužil, i když mě to láká,
ale příkaz "asy --help" mi napíše smysluplnou zprávu, tak to snad funguje.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz