[cstex] Vlna pro Mac OS X?

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Apr 23 00:51:44 CEST 2016

Dobrý den.
Omlouvám se za asi začátečnický dotaz, určený těm, kteří provozují OS X
na "Mekintoši", ale nepodařilo se mi nic konkrétního vygooglit.

Podařilo se mi kupodivu docela snadno zprovoznit ConTeXt na mém novém
MacBooku. Upozorňuji na to, že jsem zatím absolutním začátečníkem, pokud
jde o OS X. Poslední co mi schází ke spokojenosti je možnost používat
"vlnkovadlo". Rád bych se zeptal, zda existuje možnost používat VLNU v
OS X, resp zda existuje nějaká alternativa?

Díky a jsem s pozdravem.
Jarda Hajtmar