[cstex] příručka GIMP v LaTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Oct 16 08:05:37 CEST 2015

Dobrý den.
Panu Strnadovi díky za sqělý počin. Jeden by neřekl, jaký je to rozdíl
číst ten manuál v angličtině a v češtině :-). Každopádně je GIMP jeden z
těch programů, které si ten překlad dozajista zaslouží.
Když jsme se před časem  s p. Strnadem bavili, tak mi říkal, že na
překladu GIMPu usilovně pracuje. I když jsem v anglickém manuálu jeden
čas docela často listoval a znám jeho rozsah, tak až když si procházím
ten manuál přeložený, tak si teprve uvědomuji, jak velkou práci to
muselo dát a jaké je to úžasné dílo. Opravdu, klobouk dolů. Já ten
překlad určitě užiju, a to i přesto, že to, co jsem potřeboval, jsem v
naprosté většině případů nakonec z anglického originálu vždy nějak
dostal. Každopádně ještě jednou díky.

Jarda Hajtmar

PS pro autora překladu: Jaký další kousek jsi si vybral pro překlad?
;-). Do Šumperka zdraví Jarda