[cstex] Boj s expandafter

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Jun 25 05:03:48 CEST 2015

Dobrý den.
Zdravím všechny konferenčníky.

Opět jsem narazil na problém s expanzí (ve složitějších případech je to
můj věčný boj).
Původně jsem to chtěl řešit na úrovni Lua, ale nakonec mi to nedalo a
rád bych udělal TeXtové řešení.

Zde je minimální příklad mého problému:

%

\def\neklasifikovanypredmet#1:#2:#3:#4{#2} % maska

\def\cestina{CJL:Český jazyk a literatura:P:1} % informace z jednoho
sloupce hlavičky CSV souboru

\def\recurselevel{24} % normálně interní makro ConTeXtu, které je
naplňováno v průběhu cyklu \dorecurse
\def\csvcell[#1,#2]{\cestina} % makro \csvcell je definováno v externí
knihovně. Slouží k načítání dat z externího CSV souboru. (řádek, sloupec)

\expandafter\neklasifikovanypredmet\cestina -- OK

% a zde chyba paragraph ended before \neklasifikovanypredmet was complete:
\expandafter\neklasifikovanypredmet\csvcell[\recurselevel,0]

\end

%

Můžete mi, prosím, někdo poradit, jak tu informaci z makra \csvcell
dostat ven :-) ?

Díky a jsem s pozdravem pěkného dne všem účastníkům konfery.

Jarda Hajtmar