[cstex] Jak na tvorbu harmonogramu (matematicke schema)?

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Sun Feb 1 18:57:58 CET 2015

Dobrý den.

Osobně bych to řešil vhodně napsaným makrem pro balíček mfpic, to by mi
dalo určitě nejméně práce a výsledek by vypadal tak, jak bych chtěl.

Potřeboval jsem vyrobit desítky malých obrázků, které zobrazovaly
znaménka různých funkcí a dodávaly další informace (monotonii atd.).
Makrům se zadávalo minimum informací, zbytek dopočítala. Podobně snadno
by šly udělat Vaše tabulky. Čáry se vytvoří snadno, puntíky nebo kolečka
se dají, kam potřebujete, a příkaz \tlabel umístí popis kam chcete.

Pokud byste se chtěl podívat na ukázku, najdete ji na
https://moodle.unob.cz/course/view.php?id=356
v textu Differential Calculus např. na str. 208, 384, 406, 444 a jinde.

Zdraví
    Jaromír Kuben