[cstex] Jak na tvorbu harmonogramu (matematicke schema)?

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Feb 1 17:30:28 CET 2015

Dobrý den.
Chci se zeptat, zda náhodou někdo neřešil např. v LaTeXu, ale obecně
čímkoliv podobný problém, ať nevymýšlím kolo...

Jde mi o tip na nějaké jednoduché makro, které by dokázalo vysázet
schéma - harmonogram pro zjištění znaménka výrazu na daném intervalu.
Rád bych aby to vypadalo podobně jako tohle:
http://tempfiles.hajtmar.com/files/harmonogram.jpg

Lze to asi udělat různě, ale rád bych to co nejvíce zautomatizoval -
čeká mne sazba většího počtu takových schémat...
Osobně mám zájem to nakonec nějak naportovat do ConTeXtu ale nepohrdnu
jakýmkoliv nápadem na automatizaci ...

Díky za případný tip a jsem s pozdravem všem v konferenci...

Zdraví Jarda Hajtmar