[cstex] Symbol (znak) mimoběžnosti přímek

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon May 5 14:52:39 CEST 2014

Dobrý den.
Diky za odpovědi. Až když jsem začal sázet ten text, tak jsem si
uvědomil, že v učebnicích jsem nikdy na nic takového nenarazil. Přitom
se asi běžně nějaké symboly individuálně používají. Mí učitelé na gymplu
a pak i na fakultě používali v ručně psaném textu pro symbol
růžnoběžnosti symbol odpovídající vzhledu \times,
pro mimoběžnost symbol, který je v .png souboru v příloze (nevím zda
příloha dorází). Tento symbol nezávisle na mně používají i jiní kolegové
z naší školy (gymnázium). Kdysi jsem ale zahlédl u jednoho z kolegů i
jiný symbol.
Každopádně vaše odpovědi zdůvodňují, proč jsem nikde nic nemohl najít...

Ještě jednou díky, zkusím to řešit nějak s použitím grafiky...

Zdraví J.Hajtmar