[cstex] Symbol (znak) mimoběžnosti přímek

marek pomp marek.pomp at gmail.com
Mon May 5 11:47:55 CEST 2014

Pěkný den,
myslím, že pro mimoběžnost přímek (a různoběžnosti taky) neexistuje obecně
přijímaný znak, viz Slovník školské matematiky a další pokusy o kodifikaci
terminologie, kde se žádné takové značení neuvádí. (A podle mně ho není
zapotřebí, snad jen jako zkratky psané na tabuli.)
Doporučil bych mimoběžnost označovat slovně, ať už slovem mimoběžky, nebo
výrazem "neleží v jedné rovině".
(Dobrá rada nad zlato :-)
Marek Pomp