[cstex] dotaz s omluvou

Kuben Jaromír jaromir.kuben at unob.cz
Sat May 3 19:49:19 CEST 2014

Dobrý den.

Tak readme také nepomohlo. Je v něm:

program: csindex
CsIndex - slouzi k vytvareni rejstriku v LaTeXu,
         - vytvori ze souboru s.idx soubor s.ind,
           soubor s.idx se predpoklada v kodovani ISO-8859-2
autor (upravy pro Linux): Zdenek Salvet z Brna, e-mail: salvet at ics.muni.cz
pouziti: csindex -z il2 soubor.idx

Pridana podpora pro cteni maker typu {\v c} ktera generuje cslatex. Pro
zapnuti teto funkcnosti pouzijte prepinac -d.
Nyni umi i zapis akcentovych maker, zapnete prepinacem -h. Pokud se maji
zapisovat i makra \IeC ,pouzijte -k. Nezapomente uvest i kodovani,
typicky pomoci -z il2 pro latin2.
V podadresari test je balik automatickych testu, ktere spustite
shellovym skriptem run. Pokud jsou vysledkem pouze vypisy csindexu, vse
je v poradku. Pokud se vystup lisi od referencnich souboru (*.ref a
*.mref), zobrazi se na konci dvousloupcovy diff.
Roman Plasil,FI MU, quiark at centrum.cz

To dohromady s výpisem programu
Usage:
csindex.exe [-ilqrcg] [-s sty] [-o ind] [-t log] [-p num] [-z code] [-d]
[-h] [-k] [idx0 idx1 ...]
code=keybcs2 | il2 | koi8cs
opravdu o kódování cp1250 moc neříká.

Ukázkový soubor je v il2 a TeXovských makrech. Takže vůbec není jasné,
zda tato binárka umí cp1250. Vypadá to, že ne.
Bohužel nevím, co jsou makra \IeC.

Zdraví
     Jaromír Kuben