[cstex] ceska klavesnice nepratelska k TeXu

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Tue Mar 18 12:45:59 CET 2014

Zvykl jsem si na anglickou klávesnici, takže jako českou už léta
používám vlastní verzi "programátorské", kde místo čísel jsou česká
písmena (čísla píši přes numerickou klávesnici nebo Alt) a na zbylé
znaky s diakritikou (i mimo češtinu) mám několik mrtvých kláves. Odkazy
na vytvoření vlastní klávesnice ve Windows už tady byly.

J. Tkadlec