[cstex] ceska klavesnice nepratelska k TeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Mar 18 12:06:22 CET 2014

BTW: moc mne baví slovní obrat "masově rozšířený systém, mezi které já
nepatřím ... "
Možná by jeden ani nevěděl, jaký operační systém mají vlastně pan Olšák
a pan Wágner na mysli :-)...
Původně jsem to tady chtěl vysvětlit, ale rozhodl jsem se panu Olšákovi
nekazit toto vlákno :-)
Zdraví Jaroslav Hajtmar