[cstex] gnuplot AND epslatex

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jun 29 11:43:28 CEST 2014

Dne 29. června 2014 10:44 Vokáč Petr <petr.vokac at ujv.cz> napsal(a):
> Me se osvedcilo na jednoduche grafy pouzit gnuplot s vystupem do pdf a do latexu vlozit obrazek.
> Na slozitejsi obrazky kde chci i texty uvnitr obrazku sazet texem pouzivam pyx,
> zase s vystupem do pdf a do latexu vkladam obrazek.

Já jsem také od výstupu do eps přešel na pdf, tedy přesněji na
terminál pdfcairo. Ten mi dovoluje použití fontů OpenType, které mám v
systému. Když tedy pro sazbu použiju XeLaTeX nebo lualatex, mohu pro
sazbu textu i vytvoření obrázku použít stejný font. Exponenty a indexy
v tomto terminálu tahé fungují (když nastavím enhanced).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/