[cstex] gnuplot AND epslatex

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Sat Jun 28 23:46:00 CEST 2014

 	Dobrý den,

> snažím se nakreslit graf v gnuplotu s použitím terminálu epslatex.
> Byly vygenerovány soubory
> niti4_zihany_v_peci_epslatex.tex
> niti4_zihany_v_peci_epslatex.eps. V souboru niti4_zihany_v_peci_epslatex.tex

tohle řešíte i na
 	http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/393074
Rady tam nepomohly?

Zkuste si export do epslatexu jednak na nějakém jednoduchém příkladu (např.
grafu funkce x), druhak s aktuální verzí gnuplotu.

Těžko radit, když neuvedete příkazy, které k tomu "chybnému" fajlu vedly, ani
verzi softwaru, který použijete. Zdá se mi zbytečné opravovat soubor, který
vznikl nějakou jinou chybou (protože export do epslatexu funguje v gnuplotu
bez problémů).

---
Petr Mikulík