[cstex] globální a lokální obsah

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Jun 2 22:06:56 CEST 2014

Dobrý den,

nespecifikujete, zda potřebujete řešení pro LaTeX nebo plain či dokonce
něco jiného. V případě plainu bych použil opmac, nechal jednotně vygenerovat údaje
pro všechny obsahy a pak bych vhodným nastavováním maker pro čtení a tisk
těchto údajů zařídil, že to vytiskne globální obsah a ignoruje jemnou
strukturu podsekcí či čeho, dále dodruhé přečte znovu všechny údaje a
ignoruje vše kromě první kapitoly/dílu, pak znovu přečte všechno a
ignoruje pro tisk vše kromě druhé kapitoly/dílu atd.

Zdravím

Petr Olšák