[cstex] globální a lokální obsah

nonsense nonsense at volny.cz
Mon Jun 2 21:03:57 CEST 2014

Přeji pěkný den,

jsem pomalu a neúprosně tlačen do spolupráce na editaci jednoho, poměrně
rozsáhlého textu. Počet stran je zatím odhadnut na několik tisíc.

Představa tvůrců textu je, že text bude členěn do oddílů (part). Pak
kapitol, sekcí, ...
S tím si poradím, TeX i LaTeX nabízí celkem použitelné nástroje.

Další představa je, že na začátku celého dokumentu bude obsah za celý
dokument (globální). A vždy na začátku každého oddílu bude dílčí obsah,
pouze za daný oddíl.
A tady jsem poněkud narazil, jelikož mě nenapadá jak bych toto nějak
elegantně vyrobil. Globální obsah není problém, lokální obsahy za oddíly
už bohužel nevím.

Proto bych rád požádal někoho, kdo se s tímto požadavkem již potkal, zda
by byl tak laskav a nasměroval mě k nějakému řešení.

Ještě jednou přeji pěkný den

L.Vček