[cstex] babel, cslatex a encTeX dnes

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Jul 30 18:13:39 CEST 2014

Ještě mě napadlo, když se bavíme o encTeXu...

Shodou okolností jsem zrovna tento týden dodělal dodatek E knížky TeX pro
pragmatiky, který popisuje chování encTeXu v csplainu. Na závěr tam je
ukázka \input cyrchars a rovnou můžete začít psát rusky (v jednoduché
verzi bez vzorů dělení). Ovšem bez nutnosti řešit fonty či cokoli.
Můžete se na to podívat na

http://petr.olsak.net/tpp.html

Petr Olšák