[cstex] Sazba tecky pod pismenem

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Jan 26 18:14:25 CET 2014

Dobrý den.
Děkuji mnohokrát za rychlou radu. Funguje to i v ConTeXtu výborně -
zcela podle mé představy.
nemožnost úpravy mezer mi nevadí.

Když už jsem tento problém nakousl, tak jak nějak solidně udělat čárku
pod písmenem.
Zatím se spokojuju s $\underline{\text{H}}$ resp. $\underline{H}$, ale
když čárku nad písmenem mám dělánu pomocí $\bar{\text{H}}$ resp. $\bar{H}$,
tak je čárka pod písmenem znatelně delší, což mi trochu esteticky
vadí... Potřeboval bych nějak solidně sladit čárky nad i pod písmenem
aby to vypadalo jednotně (jedno jestli kratší nebo delší)
Zkoušel jsem i $\underbar{\text{H}}$ a dle Vaší definice \d udělat
podobně \b, ale při použití - (minus) je ta čárka moc krátká a při
použití -- (minus minus) je to zase moc dlouhé ...
Při použití podtržítka _ jsem zase moc nízko.

Navíc mne trochu trápí i symbol úhlu, který zatím nouzově mám udělán
dost šíleně jako
ale pořád to vypadá líp než užití \angle... Nemáte i v tomto případě
nějaký tip?

Ještě jednou děkuji a jsem s pozdravem
Jaroslav Hajtmar