[cstex] podivné chování encxvlna

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jan 12 17:23:30 CET 2014

Dne 12. ledna 2014 16:34 Marek Nožka <marek at tlapicka.net> napsal(a):
> Zdravím.
>
> Mám takový podivný problém. Pokud v dokumentu použiji balíček encxvlna a
> sázím nečíslovaný nadpis, který začíná jedno-písmenkovou předložkou překlad
> se zastaví s chybovým hlášením.
>
> Poradíte mi prosím, co dělám špatně? Zkoušel jsem i něco jako

Za jistých okolností dojde k takovému zápisu do souboru .toc, s nímž
si pak další standardní makra nedovedou poradit. Nenašel jsem
dostatečně robustní řešení, které by fungovalo vždy, takže to řeším
tak, že v nadpise, který dělá neplechu, vložím ~ za jednopísmennou
předložku ručně. Takových nadpisů není mnoho, takže to není moc práce.
Stává se to i v jiných případech, kdy je jednopísmenná předložka
uprostřed, ale neumím všechny takové případy identifikovat.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/