[cstex] vlna pro luaTeX (a luaLaTeX)

Michal Hoftich michal.h21 at gmail.com
Fri Apr 11 17:24:49 CEST 2014

Dobrý den,

podařilo se mi vyřešit rozpoznávání použitého jazyka v luaLaTeXu,
luaTeXu (vycházím ze souboru language.dat) i luaCSplainu (na základě
hyphen.lan, zkoušel jsem luatex -fmt pdfcsplain a luatex -fmt
luaplain), luavlna [1] by tedy měla nyní fungovat ve všech těchto
formátech správně.

Na základě komunikace s p. Střížem [2] jsem přidal několik nových vlastností:

- podpora iniciál (jazykově závislé jsou jenom spřežky vystupující
jako samostatná písmena, v současnosti se jedná o české Ch, rád
doplním podobné případy v jiných jazycích)

- makro `\preventsinglelang` pro používání jednoho jazyka v celém dokumentu

- makra `\preventsingleon / \preventsingleoff` pro zapínání / vypínání
zpracování dokumentu

pokud se neobjeví nějaké chyby, po doplnění dokumentace nahraji balíček na CTAN.

přeji všem pěkný víkend,
Michal Hoftich

[1] https://github.com/michal-h21/luavlna
[2] http://tex.stackexchange.com/a/170411/2891