[cstex] Problém se změnou velikosti čísla poznámky pod čarou

Řehor J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Wed Sep 18 17:30:27 CEST 2013

Tak jsem problém nakonec vyřešil sám. Použil jsem jinou konstrukci, přičemž
jsem se vyhnul použití matematických indexů a sázím navíc čísla poznámek
fontem, který používám v celém sborníku. Konstrukce vypadá takto:

\bgroup\footnotefonts\ifnum\husteji=0\relax\else\smallfootnotefonts\fi%

\raise.25em\hbox{\the\notenum{}}%

\footnotefonts\egroup)%

Lépe to i vypadá, nestane se mi, že by se čísla poznámek pod čarou dotýkala
předchozího řádku, pokud je tam písmenko "p" nebo podobné s nožičkou dolů.

Nicméně, stejně bych rád věděl, proč \setmathsizes nemění velikosti indexů a
proč není v mé distribuci TeXLive přítomen font Baskerville?

Pokud se tím někdo bude chtít ještě zabývat, budu vděčný. Předem děkuji za
odpovědi.

S pozdravem a přáním pěkného zbytku dne Řehoř J. Žáček.

  _____

Řehoř J. Žáček

U Bažantnice 556

399 01 Milevsko