[cstex] nefunkcnost propojeni cstex@ s news

Martin Bílý bily at fit.cvut.cz
Sun Sep 15 14:24:19 CEST 2013

> nedávno jsem zde upozorňoval na nefunkční propojení tohoto diskusního
> listu cstex s tím, co je vidět na stránkách groups.google.com. Ovšem
> další zkušenost (viz níže) spíš naznačuje, že Google za to nemůže. Je

Dobrý den,

vzájemné předávání příspěvků mezi listserverem a news serverem
news.cesnet.cz probíhá bez problému. O tom se můžete přesvědčit všichni,
kdo máte jako providera Cesnet. Problém je někde dál v transportu
příspěvků sítí nntp serverů do míst, kde jsou napojeny Google Groups.
Požádal jsem zhruba před týdnem správce serveru news.cesnet.cz, aby
prověřil šíření příspěvků dál do světa. Zatím od něj nemám reakci. Nemám
k dispozici jiný news server s r/w přístupem pro realizaci brány, čímž
zůstávají prozatím ony dva světy rozpojeny.

S pozdravem,
    Martin Bílý
    správce listserveru