[cstex] Převod cp1250 do UTF-8

Robert Marik marik at mendelu.cz
Sat Sep 14 12:14:50 CEST 2013

Mozna jeste parametr -c (Omit invalid characters from output.) , kdyby
nekdo vkladal mene standardni znaky. S nutnosti tohoto parametru jsem
se obcas setkal u autoru, kteri pouzivaji winedit a cast textu
kopiruji treba z weboveho prohlizece. iconv potom zbytecne konci
chybou.

S pozdravem

Robert Marik