[cstex] 5 stránek kartiček s cstex.org v plainTeXu

Adam Purkrt adam at purkrt.net
Mon Sep 16 21:08:00 CEST 2013

%GNU GPL'd piece
\magnification 1618
\nopagenumbers
%\baselineskip=\baselineskip
\def\t{\vbox{\hbox{\TeX}\hbox{{\tt cstex.org}}}}
\edef\tt{\noindent\line{\t\hfil\t\hfil\t}\vskip4.4\baselineskip}
\tt\tt\tt\tt\tt\tt
\tt\tt\tt\tt\tt\tt
\tt\tt\tt\tt\tt\tt
\tt\tt\tt\tt\tt\tt
\tt\tt\tt\tt\tt\tt
\bye

http://cstex.org/a/cstex.pdf
http://cstex.org/a/cstex.tex
http://cstex.org/a/cstex.dvi

Tiskl jsem dnes dvakrát, v obou případech za 8,- Kč. V obou tiskárnách
měli nůžky atp.
Je možné ohnout a pověsit za vrch již připevněného plakátu, rozumné
mně přijde nezakrýt přitom
nějakou podstatnou část.

S pozdravem
Adam Purkrt

PS: Zakoupil jsem dnes ABC, citát: "I LIKE! speciál zdarma -
republika facebook, anarchie Twitter, lidově demokratický google,
technokratická komunita Linkedin"

Ten časopis míval přídomek "mladých techniků a přírodovědců".