[cstex] acrotex - hyperref

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Fri Oct 18 15:03:55 CEST 2013

Dobrý den.

Dne 18.10.2013 14:48, beerb napsal(a):

> zdravim,
> ja som si asi pred 2 rokmi stiahol acrotex
A odkud jste si ho stáhl? Ta verze je podstatně starší než 2 roky, je z
roku 2007.
Nejlepší jsou stránky Storyho, které jsem uváděl. I teď je na CTAN verze
z roku 2012, na jeho stránkách je 2013.
> a ten som podla navodu zpravodaji 4/2010 nainstaloval do tohto adresara
Vhodný adresář je C:\texlive\texmf-local. Adresář
c:/texlive/2013/texmf-dist/ by měl obsahovat distribuci texlive. Když
provedete přeinstalaci příští rok do c:/texlive/2014/, automaticky se
věci z texmf-local zase použijí. Teoreticky můžete používat obě
instalace. Tam, kam jste to dal Vy, se nová instalace nepodívá. Zase
byste to musel dávat do její adresářové struktury.

Zdraví
      Jaromír Kuben