[cstex] acrotex - hyperref

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Fri Oct 18 14:16:01 CEST 2013

Dobrý den.

Překvapilo mne, že máte acrotex nainstalovaný v
c:/texlive/2013/texmf-dist/tex/latex/acrotex/ .
Instaloval jsem texlive tento týden (z Internetu) a acrotex v instalaci
není (tak tomu bylo několik posledních let, před tím tam bývala
zastaralá verze). Dával jsem si verzi staženou se stránek Storyho
www.math.uakron.edu/~dpstory/webeq.html
do adresáře texmf-local. Vy jste si to tam doinstalovával samostatně?

Např. Vy máte podle logu web.sty ve verzi
2007/04/16 v4.0d Web: A Screen Design Package (dps),
ale já mám
2009/12/05 v4.2e Web: A Screen Design Package (dps).
Díval jsem se, že momentálně je tam dokonce
2013/07/09 v6.0b Web: A Screen Design Package (dps).
Asi byste si to měl zaktualizovat. Před pár lety jsem narazil v tehdy
čerstvě nové verzi na nějakou chybu, týkala se tuším právě driveru. Před
tím to fungovalo. Dost mi trvalo, než jsem to nějak opravil. Za dva dny
jsem zjistil, že už autor vydal novou verzi, kde to bylo správně.

Zdraví
       Jaromír Kuben