[cstex] acrotex - hyperref

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Oct 18 11:48:52 CEST 2013

Dobry den, jak pise kolega, zkuste pdflatex.

A jeste dva postrehy

1. pozor na konflikt se slovenskym babelem (regularni vyraz pro
javascript). S kymsi jsme to na jare 2013 resili a (myslim) vyresili.
Asi bych dohledal co a jak, bude-li potreba.

2. vytvorena PDFka nejdou od letoska posilat z gmailu a na gmail :)
Pricinou je, ze PDF je pouziva v javascriptu funkci eval a takove
PDFko gmail nepovoli pripojit k mailu nebo stahnout. Pokud si dekan
univerzitni postu si preposila na gmail (coz by asi nemel ze strachu
pred unikem informaci, ale kdo vi ...) a cte jenom pres gmail,
pravdepodobne se vubec nedozvi, ze jste mu AcroTeXovy test posilal.
Aspon takto to fungovalo na jare 2013 s tim, ze naprava se od Google
neda ocekavat. Od Acrotexu pochopitelne take ne, protoze tam takova
funkce je potreba. Ale pokud pouzivate jenom "multichoice quiz", tak
eval nepotrebujete a po odmazani prislusnych procedur dostanete PDFko
ktere projde i na gmail.

S pozdravem

Robert Marik