[cstex] ConTeXt - české řazení rejstříku

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Oct 13 07:40:35 CEST 2013

Ahoj Tome..

Pár minut po vypnutí počítače (když se mi to honilo hlavou) jsem přišel
na to, proč ta moje oprava sort-lan.lua nefungovala - zkrátka jsem
zapoměl znovuvygenerovat formát :-). Říkal jsem si, že to ráno zkusím
znovu, ale předběhl si mne ;-)...

Díky za report vývojářům

Pozdrav Tobě i všem v konferenci.
Zdraví Jarda Hajtmar