[cstex] ConTeXt - české řazení rejstříku

Tomas Hala thala at pef.mendelu.cz
Sat Oct 12 23:04:34 CEST 2013

Dobrý den podruhé,

už jsem si přišel na to, co je potřeba udělat:

V souboru
/usr/local/texlive/2013/texmf-dist/tex/context/base/sort-lan.lua
je nutno změnit řádek 312 (sekce replacements) na tuto hodnotu:
       { "ch", ch }, { "Ch", Ch }, { "CH", Ch },

Pak je potřeba napsat příkaz

context --make      (Linux;  pro W. nevím; jedná se o generování formátu)

a další překlad dokumentu by měl být v pořádku.

I tak to budu reportovat, protože se to musím zařadit do další distribuce.

S pozdravem

Tomáš Hála

#
# nemáte někdo zkušenosti s implementací českého řazení rejstříkových položek
# v ConTeXtu?
#
# Stardardně se Ch řadí pod písmenem C a ani samotné řazení neodpovídá české
# normě
# https://cs.wikipedia.org/wiki/Abecedn%C3%AD_%C5%99azen%C3%AD
#
# Objevil jsem nějaký balíček pro TeX (?)
# http://pavel.striz.cz/Zpravodaj/2007-1/023.php
# s popisem:
# http://www.volny.cz/petr-brezina/libelli/rejstrik.pdf
#
# Netuším ale, jestli se to dá aplikovat nějak do ConTeXtu (MkIV).
# Publikování v TeXu a jeho nadstavbách je pro mne stále hodně čerstvá
# záležitost...
#
# Ukázka dokumentu:
# \mainlanguage[cs]