[cstex] Podivne chovani \label

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Nov 13 11:00:18 CET 2013

Dne 13. listopadu 2013 8:16 Luboš Kloc <kloc at ipm.cz> napsal(a):
> [...]
Ono to není tak těžké, změní se preambule a musí se předělat použití
prostředí otherlanguage. Pokud se v textu nemění jazyk příliš často,
je to práce na pár minut.

> Jen mě tak napadlo při zběžném pohledu na ten Váš příklad, jestli to není
> závislé na kategorii znaku předcházejícího pomlčce.

Vypadá to tak, ale bylo by to divné. Tu definici jsem sice nestudoval,
ale je udělána tak, aby brala v úvahu hodnotu \righthyphenmin.
Mimochodem po mnoha letech, kdy babel nebyl udržován a neměnil se,
nyní znovu udržován je. Už jsem narazil na to, že mi při načítání
babel.sty havarují soubory, které dříve prošly, ale ještě jsem neměl
čas k vytvoření minimálního příkladu.

> S pozdravem,
>
> Luboš Kloc

Zdeněk Wagner