[cstex] Dotazy na MiKTeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon May 27 14:33:14 CEST 2013

Dne 27. května 2013 13:21  <hospodka at fel.cvut.cz> napsal(a):
> Preji dobry den,
>
> nikdo na tyto dotazy neodpovida. Ja nebudu odpovidat, protoze se radim spise
> k tem konzervativnim _uzivatelum_ tj. nastavim a pak dlooouho uzivam a
> (bohuzel) nestuduji a neexperimentuji v teto oblasti.
>
> Nicmene xetex i xelatex  jako .exe jsou v distribuci (...../bin). V
> nastavovacim prostredi jsou take mezi formaty. Mam v 2.9.

Jde mi o něco trochu jiného. Mám soubory

texmf/tex/latex/cosi.sty
texmf/tex/xelatex/cosi.sty

V dokumentu mám \usepackage{cosi}

Alespoň v TL se xelatex podívá nejprve do adresáře xelatex, pdflatex
se dívá jen do adresáře latex. Programu kpsewhich mohu říci, zda se má
při hledání chovat jako xelatex, nebo jako pdflatex. Doufal jsem, že
findtexmf to umí také...