[cstex] jiné barevné pozadí textu

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Mon Mar 18 13:30:28 CET 2013

Zdravim,

Zkusím vymyslet něco jiného...

Ja som nieco take nadhodil pred par rokmi. Myslim, ze sme tu vtedy aj debatovali o tom probleme, bolo dost prispevkov na tuto temu (uz nemam sajnu, ze ktory rok to bol). Ja som to vtedy tusim riesil tak, ze som kazdy novy zacaty riadok vyfarbil cely. Potom, ak som uz chcel ukoncit podfarbenie, tak som jednoducho odtial do konca riadka vybral podfarbenie. Nech to bolo kdekolvek, fungovalo to.

Systemovo pravda nie je elegantne riesenie, ze na zaciatku kazdeho riadka je prikaz na zmenu pozadia, ale to ma vtedy nesekalo....

Zdravim,
Ladislav Bitto