[cstex] Plain XeTeX nedefinuje makro \XeTeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jun 26 10:56:38 CEST 2013

Dne 25. června 2013 16:11 Řehoř J. Žáček <rehor.zacek at gmail.com> napsal(a):
> Aha, děkuji za radu. Ovšem, když jsem se díval do dokumentace k dvipdfm, tak ten manuál příliš obsažný není...

Není, předpokládá se vlastní experimentování podložené znalostí PS a
PDF. Na webu Adobe najdete několik mnohosetstránkových knih o PS a
PDF. Není to moc užitečná rada, ale lepší nemám.

> Jinak nainstaloval jsem TeXLive 2013, konečně je dostupné...

Ano, na listu TeX Live to již bylo oficiálně oznámeno a začínají
aktualizace z CTAN (tedy až bude DVD vyrobeno, bude vlastně staré).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/