[cstex] Plain XeTeX nedefinuje makro \XeTeX

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Mon Jun 24 16:33:40 CEST 2013

Děkuji za odpověď. Snažím se s tím poprat nějak sám, ale ztvrdnul jsem na tom, že neumím zrcadlově otočit písmeno "E". Umí to makro rotate.tex, ale tady se mi, bohužel, z dokumentace přímo v tom makru nepodařilo vyčíst, jak se používá. Nemáte s tím někdo zkušenost? Chci otočit "E", jakou sekvenci mám napsat?
Díky, Řehoř.