[cstex] TeX: vseobecne uvahy

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Jun 4 15:29:20 CEST 2013

On Tue, 4 Jun 2013, Zdenek Wagner wrote:

> [...]
> čekat, až skončí I/O vyvolané PackageKitem. Marně hledám linuxového
> experta, který by mi poradil, jak diagnostikovat příčinu poruchy.
> Vývojáři distribuce, kterou používám, zarytě mlčí. Na sociálních
> sítích mám také linuxové experty (alespoň doufám, že jsou to experti),
> ale ti také mlčí. Zatím mám dohodu s jedním servisem, že mi budou
> půjčovat různé díly, které mohou prodat někomu jinému, pokud by moji
> situaci nevyřešily (a pokud je při pokusech nezničím). Je to ještě
> práce na hodně dlouho, proto bych uvítal radu někoho, kdo by mě navedl

Já Vám v tomto off-topic neumím poradit. Ale taky marně bádám nad tím, jak
toto souvisí s příspěvkem týkajícím se TeXu a časopisu. Pokud to má být
odpověď na otázku, proč ,,ani ten časipis moc efektivně nefunguje``, pak,
přiznám se, tomu nerozumím. Syn, kterého zmiňuji, píše nyní závěrečnou
práci na VŠ. Před léty dělal ročníkovku na gymnáziu a tuto ročníkovku
přetavil taktéž do článku Zpravodaje, který dosud nevyšel. Tak si to
odhadněte, kolik to je let od doby podání článku do Zpravdodaje do doby,
která ještě nenastala a která souvisí se zbožným přáním, že to snad někdy
vyjde. Asi není problém Zpravodaje v tom, že máte Vy jako Z. Wagner
momentální problémy s Linuxem, ale spíše tím, že na časopise nepracují i
ostatní lidé jako tým. Jediné, co ten tým občas řeší, je, zda příspěvky do
Zpravodaje budou započítány jako RIV výkony a počítají virtuální
stránky nevyjitého čísla, aby autoři mohli tyto výkony vykázat. Což je
absurdní, kvůli tomu jsme ten časopis před desítkami let nedělali.

Zdravím

Petr Olšák