[cstex] Problém s makrem XeVlna

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Jun 4 02:23:58 CEST 2013

Dne 3. června 2013 22:50 Řehoř J. Žáček <rehor.zacek at gmail.com> napsal(a):
> Prosím, mohl byste mi tedy polopaticky říct, jak má ona konstrukce vypadat? Protože jestli to dobře chápu, tak se bude v konstrukci mezi \else a \fi zalamovat řádky a já bych rád, pokud by to bylo napsané a hned fungovalo korektně. Ještě jednou ale oceňuji Vaši pomoc.

Za normálních okolností je konec řádku nahrazen mezerou a mezery na
začátku řádky jsou ignorovány, takže je jedno, mezi kterými tokeny se
řádek zlomí. Pro přehlednost lze řádky odsadit. Mělo by tudíž fungovat
toto:

\ifx\XeTeXuseglyphmetrics\undefined \else % XeTeX specific
\XeTeXuseglyphmetrics=1
%
% Allocator for \XeTeXintercharclass values, from Enrico Gregorio
%
\newcount\xe at alloc@intercharclass % allocates intercharclass
\xe at alloc@intercharclass=\thr@@ % from 4 (1,2 and 3 are used by CJK, AFAIK)
\def\xe at alloc@#1#2#3#4#5{\global\advance#1\@ne
 \xe at ch@ck#1#4#2% make sure there's still room
 \allocationnumber#1%
 \global#3#5\allocationnumber
 \wlog{\string#5=\string#2\the\allocationnumber}}
\def\xe at ch@ck#1#2#3{%
 \ifnum#1<#2\else
  \errmessage{No room for a new #3}%
 \fi}