[cstex] Program vlna

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Mon Jun 3 23:10:23 CEST 2013

Ale ne. I ve windows mohu modifikovat (otevřené) soubory, jen je musím editovat v patřičném programu.  Já používám k editaci zdrojových textům pro TeX program WinEdt. Nyní už je v osmé verzi a je to luxusní věc. Sice se k jeho pochopení a konfiguraci musí vynaložit velké úsilí, ale domnívám se, že se to jen vyplatí. Zde mám otevřený soubor, ale mu že být přitom modifikován jiným programem. V okamžiku, kdy na tuto skutečnost přijde, zobrazí dialog, zdali si přeji znovunačíst tento modifikovaný soubor.
Používám jak makro XeVlna, tak i dlouhými lety osvědčený program vlna od pana Olšáka.